Germaine de Capuccini

Germiane de Capuccini to marka stworzona w 1964r. przez wyjątkową kobietę Carmen Vidal, która wychowywana w Algierze obserwowała rytuały pielęgnacyjne kobiet, a dzięki wiedzy i doświadczeniu zdobytym w Paryżu, stworzyła wyjątkowe produkty kosmetyczne, łączące w sobie siłę natury i naukowe podejście.

W SŁUŻBIE PIĘKNA

Germaine de Capuccini koncentruje się na urodzie i potrzebach kobiet, podkreślając ich wyjątkowość, niepowtarzalność i wewnętrzne piękno. Dlatego w logo marki pojawił się łabędź , jako symbol doskonałości, piękna, czystości, godności i wdzięku.

WARTOŚCI

Profesjonalizm, jakość, innowacyjność i integralność to wartości, które stanowią istotę Germaine de Capuccini i pozostają niezmienne od ponad pół wieku.

JAKOŚĆ

Germaine de Capuccini to wysoka jakoś produktów opartych o innowacyjne składniki aktywne otrzymywane w procesach biotechnologicznych. To naturalne i czyste mikrobiologicznie substancje, inspirowane naturalnymi składnikami roślinnymi, spełniające najwyższe standardy jakości.

CERTYFIKATY

Germaine de Capuccini wdrożyła i uzyskała certyfikat – Zintegrowanego Systemu Zarządzania (kontrola jakości, ochrona środowiska, przyjazne miejsce pracy), pozwalający zachować najwyższe standardy jakościowe.

  • ISO 9001 System Zarządzania Jakością, który gwarantuje jakość procesu produkcyjnego Germaine de Capuccini.
  • ISO 14001 System Zarządzania Środowiskowego, który potwierdza zarządzanie produkcją w sposób przyjazny środowisku naturalnemu.
  • ISO 22716 System Zarządzania Produkcją, który potwierdza, że Germaine de Capuccini stosuje Dobrą Praktykę Produkcyjną Kosmetyków.
  • Jest pierwszą firmą w branży profesjonalnej kosmetyki pielęgnacyjnej, zaangażowaną aktywnie w proces redukcji CO2.
  • Posiada Certyfikat CO2 zero (EC-2007/A001), który potwierdza, że firma przestrzega zasad oraz kryteriów dotyczących emisji dwutlenku węgla ustalonych m.in. w Dyrektywie 2003/87/CE